خدمات لابراتوار برای قهوه فروشی و کافی شاپ

اگر شما صاحب قهوه فروشی یا کافی شاپ هستید، شاید به مشکلات مختلفی برخورد کرده اید. همین موضوع باعث شده نیاز یک مشاور را در کنار خود احساس کنید. لابراتوار قهوه میم تیمی از متخصصان را در کنار هم جمع کرده است که بهترین مشاوره را به شما ارائه دهد.

اولین نیاز شما در یک مغازه مرتبط با قهوه، دان قهوه می باشد. تامین دان قهوه برای سرو یا فروش راه های گوناگونی دارد. لابراتوار میم در سریع ترین زمان و با بسته بندی های جذاب، دان قهوه مورد نیاز شما را به صورت برشته شده تامین می نماید‌.

یکی از مهم ترین قسمت های کسب و کار ، نیروی انسانی آن مجموعه است. کارمندان یک مجموعه باید آموزش دیده و مجرب باشند تا کار آن مجموعه به خوبی پیش برود‌. نیروی کار کافه یا قهوه فروشی باید مهارت های فروش، سرو، باریستایی و … را داشته باشد. لابراتوار میم از اساتید مجرب صنعت قهوه و بازاریابی دعوت کرده است تا نیروی انسانی تیم های کاری مختلف را آموزش دهد. دوره ها به صورت های آنلاین و حضوری برگزار می شود تا همه بتوانند از آن استفاده کنند.

  هر کافه یا قهوه فروشی نیازمند دستگاه هایی نظیر دستگاه اسپرسو و آسیاب قهوه است. این دستگاه ها ممکن است در گذر زمان آسیب ببینند و یا خراب شوند. تیم پشتیبانی لابراتوار میم خدمات تعمیر و نگهداری دستگاه ها را برای شما انجام می دهد‌.

قهوه با کیفیت نوش جان کن

پیش آمده است به کافه ای بروید و یک قهوه با طعم بدی را بنوشید؟ واکنشتان چیست؟ به صاحب کافه اعتراض می کنید یا دیگه به آن جا نمی روید؟؟

حالا فرض کنید صاحب یک کافه یا باریستا هستید و مشتریان برای طعم قهوه شکایت می کنند. چه می کنید؟

مسلمابه دنبال رفع مشکل هستید ولی شاید ندانید چجوری آن را برطرف نمایید. تیم قهوه میم با کنترل کیفیت قهوه های فروشی و سروی به کمک شما می آید و طعم قهوه های شما را تضمین می کند.

محیط کار یکی از مولفه های مهم در راه اندازی مغازه یا کافی شاپ است. طراحی محیط و کانتر فروش باید به گونه ای باشد که مکانی آرام، دلنشین و راحت برای مشتریان و کارمندان به ارمغان بیاورد‌.

اصطلاح Work flow در دنیای امروز تعریفی از طراحی محیط کار با سریع ترین جریان در کار می باشد. لابراتوار میم محیط کار شما را به گونه ای طراحی می کند تا بهترین و راحت ترین عملکرد برای باریستا و فروشنده به ارمغان آید. همچنین محیط مشتریان را به گونه ای دیزاین کرده که مراجعان یکی از لحظات ناب زندگی خود را تجربه کنند.

 متخصصان لابراتوار میم به شما مشاوره انتخاب تک تک تجهیزات با توجه به سبک کاری مخصوص به خود را می دهند.

یک مجموعه قطعا نیازهای مالی فراوانی خواهد داشت. درامدها، مالیات و .‌‌.. قسمت حسابداری کار است که شاید انجام و مدیریت ان به سختی رخ دهد. تیم میم نیز این بار به کمک شما می آید و با ارائه نرم افزار صندوق و حسابداری و خدمات محاسبات مالی این قسمت از کار را برای شما آسان می کند.