پژوهش در صنعت قهوه

قهوه دانه ای است پر رمز و راز که پژوهش های زیادی درباره دم آوری و تاثیرات آن صورت گرفته است. علاوه بر دان قهوه، دستگاه ها و تجهیزات مرتبط با آن نیز حیطه گسترده ای را در بر می گیرد.

یکی از اهداف ما در لابراتوار قهوه میم، مطالعه به روز ترین پژوهش ها و انجام تحقیقات مختلف درباره این دان خوش طعم می باشد. ما در این مجموعه به مطالعه و ترجمه مقالات مختلف درباره گیلاس قهوه، روش های برداشت و فرآوری قهوه سبز، نحوه بسته بندی، کشورهای تولید کننده، دستگاه ها و تجهیزات لازم مرتبط با آن، تاثیرات قهوه بر بدن و …. می پردازیم. نتیجه این مطالعات به صورت های گوناگون در اختیار شما قرار می گیرد. شما می توانید این مطالب را در وبلاگ سایت لابراتوار قهوه میم، توضیحات تکمیلی محصولات در سایت باریستا شاپ، پست ها و استوری های اینستاگرام مشاهده کنید. همچنین ما از این پژوهش ها در دوره های آموزشی لابراتوار میم نیز استفاده کرده و کلاسی متفاوت با سایر دوره ها برگزار می کنیم.

موضوع از شما، پژوهش از ما!

کارشناسان قهوه مجموعه میم، سال هاست که به صورت باریستا یا برشته کار حرفه ای در این صنعت مشغول به کار هستند و با دانش جدید خود را به روز کرده اند. اگر شما وارد کننده دان قهوه سبز هستید و می خواهید محصولی را که خریده اید بررسی کنید، می توانید از خدمات آنالیز دان سبز لابراتوار استفاده نمایید. اگر شما کارگاه و یا کارخانه دار هستید و می خواهید شناخت بیشتری از تجهیزات خود داشته باشید، ما می توانیم یک آنالیز دقیق از ابزار و دستگاه های شما داشته باشیم و در قالب یک گزارش به شما اطلاعاتی می دهیم تا استفاده بهینه تری از ابزار خود داشته باشید.

اگر برشته کار هستید و دوست دارید قهوه های رست شده شما، هویت داشته باشد ما می توانیم پروفایل تخصصی برای هر نوع قهوه با هر برندی را بنویسیم. ما با این کار به شما یک نسخه دقیق برای عصاره گیری خواهیم داد.

مجموعه قهوه میم با دارا بودن آزمایشگاهی مجهز از دستگاه های روز دنیا، می تواند پارامتر های بسیاری را در قهوه اندازه گیری و بررسی نماید. بررسی BRIX، کافئین، GROUND SIZE از جمله پارامترهایی است که ما در لابراتوار آن ها را مطالعه و بررسی می نماییم.