خدمات لابراتوار برای برشته کاری

برشته کاری یکی از قسمت های مهم در تولید قهوه رست شده است. لابراتوار قهوه میم  یکی از مراکز معتبر آموزشی در زمینه برشته کاری قهوه بوده که به اپراتورهای برشته کاری شما آموزش تخصصی می دهد. همچنین شما می تواند برای بالا بردن کیفیت فرایند رست از برشته کاران حرفه ای مجموعه میم بهره مند شوید .

شیمی قهوه

دان قهوه سبز سرشار از قند، پروتئین، آلکالوئیدها و لیپید هاست. وقتی دان سبز در معرض حرارت قرار بگیرد، فعل و انفعالاتی در مواد داخل آن رخ می دهد. این اتفاق در طعم و عطر آن موثر است. برشته کار یا رستر با کنترل متغیرهای مختلف می تواند طعم های متفاوت و میزان عطر بیشتری از قهوه بگیرد.

برای اینکه برشته کاری به درستی رخ دهد، لازم است تا چهار قسمت به نحو احسن کار خود را انجام دهند: اپراتورها، انبارداری، فروش و بسته بندی.

رستر، نقش کلیدی در برشته کاری قهوه سبز

رستر شخصی است که مسئولیت برشته کردن دان قهوه سبز را به عهده می گیرد. هر کسی نمی تواند پشت دستگاه رست بنشیند و این فرایند را انجام دهد. نیاز است تا مهارت ها و تکنیک هایی در این زمینه یاد بگیرید تا بتوانید به بهترین نحو این کار را انجام دهید. در لابراتوار تخصصی قهوه میم شما می توانید دوره برشته کاری را زیر نظر رست مستر، مسعود ندرلو، بگذرانید.

تا یادگیری و تسلط برشته کاران به خط برشته کاری، مدتی طول می کشد. در این مدت شما می توانید از تیم برشته کاری لابراتوار میم استفاده کنید تا با نظارت بر روی کار برشته کاران خود، ضریب خطای خود را پایین بیاورید.

طراحی خط رستری

برای آن که طعم و عطر قهوه شما در هر بار رست عوض نشود و یک قهوه ثابت را به مشتریان عرضه کنید، لازم است لاین برشته کاری مخصوص به خود را داشته باشید. برشته کاران لابراتوار میم می توانند یک پروفایل استاندارد مطابق با دستگاه رستر شما را طراحی کنند و به شما آموزش دهند که چگونه آن را اجرا کنید.

لابراتوار قهوه میم می تواند برای کارگاه رستری شما هر تعداد لاینی که موردنظرتان است را طراحی کند. شما می توانید قهوه های blend یا قهوه تک خاستگاه را به رستر ما دهید تا یک پروفایل حرفه ای برای شما طراحی شود.

از خرید دان سبز تا طراحی روست

لابراتوار میم می تواند از صفر تا صد یک رست خوب را در اختیار شما بگذارد‌ این بدین معنی است که شما از خرید دان قهوه سبز تا بسته بندی برشته شده آن را به ما بسپارید. البته اگر خودتان دان سبز را تهیه کردید و صرفا دنبال یک پروفایل رست برای آن هستید ، باز می توانید به ما اعتماد کنید تا برای آن، یک مسیر جذاب ترسیم کنیم.

گاهی شما وسایل و تجهیزات و مواد اولیه برشته کاری را دارید ولی نیروی متخصص کار خود را در دسترس ندارید. لابراتوار میم می تواند از تیم برشته کاری خود نیروی متخصص به کارگاه شما اعزام کند تا دان قهوه سبز خود را برشته نمایید.

اگر شما به صورت حرفه ای در صنعت قهوه فعال هستید، می دانید که ارزیابی دان قهوه سبز یکی از مهم ترین قسمت های خرید قهوه می باشد. بررسی دان قهوه سبز نیاز به ابزار آلات مختص به خود را دارد‌. خرید این ابزار آلات برای همه به صرفه نیست و کار کردن با آن نیز نیاز به نیروی تعلیم دیده دارد.

 برای آن که قهوه دلنشین تری داشته باشیم، المان های زیادی را باید رعایت کنید‌. یکی از آن ها مچ شدن آسیاب قهوه با انواع دستگاه اسپرسو است. این مچ شدن هم به عمر طولانی تر دستگاه کمک می کند هم قهوه خوش طعم و خوش عطر تری را به ارمغان می آورد.