خدمات لابراتوار برای بازرگانی صنعت قهوه و تجهیزات

در طی سالیان اخیر بازرگانی در زمینه قهوه بیش تر از پیش توسعه یافته است. برای اینکار لزوما داشتن توان مالی کافی نیست. بلکه باید دانش فنی لازم در این حیطه را نیز داشته باشید. شاید شما بودجه کافی برای ورود به صنعت قهوه را دارید و انگیزه های لازم برای فعالیت در این حرفه را نیز در ذهنتان پرورانده اید . اما حس می کنید نیاز دارید یک مشاور و راهنما در کنارتان باشد تا بتوانید تصمیمات درست تری بگیرید و کارتان بهتر پیش برود.

لابراتوار قهوه میم تیمی از مشاورین حرفه ای و فعال در صنعت قهوه را دور هم جمع کرده است تا با آگاهی و تسلط به علم روز این صنعت، شما را در این حیطه راهنمایی کند و از ابتدای کار تا آخر در کنارتان باشد. مشاور شما به خوبی با بازار قهوه سبز آشنایی دارد و با استفاده از ابزار آلات نوین می تواند نمونه ای از هر دان سبز را بررسی نماید. همچنین می تواند بعد از تحویل بار ، نمونه دان سبز را با کل بار تطبیق و صحت سنجی کند.
مشاور لابراتوار میم به شما کمک می کنید که بر اساس کیفیت، نوع ارسال، ماندگاری بهتر دان قهوه و قیمت، بهترین گزینه را انتخاب کنید.
شما بعد از خرید دان سبز نیاز دارید تا برای آن یک پروفایل رست عالی بنویسید تا بهترین دان قهوه به دست بیاید.
تیم مشاوران لابراتوار میم به شما کمک می کنند تا داده های کامل و جامعی از محصول خود، چه از قهوه و چه از دستگاه داشته باشید تا بتوانید یک ارائه و معرفی درجه یک از آن را به مشتریان عرضه کنید.
لابراتوار میم برای وارد کننده تجهیزات نیز امکاناتی در نظر گرفته است. محصولاتی که هر شرکتی وارد می کند به صورت فنی و با متد های روز مارکتینگ در سایت باریستا شاپ آپلود شده و برای آن محتوا تولید می شود‌. لابراتوار میم به صورت تخصصی برای هر دستگاهی ماموریت خاص آن را تعریف می کند تا از آن دستگاه، بهترین عملکرد و عمر مفید بیشتری دریافت کنید.