دوره های آموزشی قهوه

آموزش تخصصی و جامع برشته کاری یا رُست قهوه

دوره جامع آموزش رُست قهوه یا برشته‌کاری قهوه، یک دوره جامع از صفر تا صد مهارت برشته‌کاری قهوه است. این دوره برای افرادی مناسب است که قصد دارند یک کسب و کار در زمینه برشته کاری قهوه برپا کنند.
قیمت دوره: 57،000،000 تومان

آموزش ترکیبی شناخت دان سبز، ارزیابی حسی و آموزش رُست قهوه

دوره مقدماتی آموزش رُست قهوه یا برشته‌کاری قهوه، یک دوره آموزش «دان سبز»، «ارزیابی حسی» و «رست قهوه» برای مدیران خط تولید، اپراتورهای برشته‌کاری و مدیران فروش و بازرگانی می باشد. این دوره بصورتی تدوین شده است که مهارت آموز بطور کلی به مبانی و مراحل برشته کاری مسلط شده و زبان مشترک فنی با واحدهای دیگر پیدا میکند.
قیمت دوره: 25،000،000 تومان

آموزش باریستا و دم آوری قهوه

دوره آموزش باریستا شامل همه مباحث عصاره گیری تخصصی اسپرسو، فوم گیری هنرمندانه شیر، شناخت دم افزارهای موج سوم و شناخت متغیرهای تاثیرگذار بر دم آوری قهوه، آموزش تکنیک های تخصصی دم آوری و … می باشد که پس از گذارندان این دوره، مهارت آموز بطور تضمینی می تواند بعنوان یک باریستا در کافی شاپ مشغول بکار شود.
قیمت دوره: 10،000،000 تومان

اگر شما هم علاقه مند به باریستایی هستید ولی ترجیح می دهید در کار خود بهترین باشید و نه یک مبتدی، این دوره مخصوص شماست. این دوره در ادامه ی دوره باریستای مقدماتی است که الفبای باریستایی است. در دوره باریستای تخصصی شما یک حرفه ای به تمام معنا می شوید و می توانید انواع مختلفی از عصاره گیری قهوه را انجام دهید.
قیمت دوره: 25،000،000 تومان

آموزش پیشرفته ارزیابی حسی قهوه

کلاس آموزش پیشرفته ارزیابی حسی قهوه، یک کارگاه آموزشی بر مبانی آخرین استاندارها ازسازمان های CQI و SCA می باشد که متدها و سرفصل های این دوره بر اساس آخرین تغییرات در سال ۲۰۲۳ تعریف شده است. این دوره برای برشته کاران ارشد، باریستاهای ارشد، مدیران کنترل کیفیت، شرکت کنندگان در مسابقاات مختلف قهوه طراحی و تدوین شده است.
قیمت دوره: 16،000،000 تومان

آب بیشتر ماده داخل فنجان قهوه شماست. در اسپرسو شما با فشار آب عصاره قهوه را خارج می کنید. تا به حال به این موضوع فکر کردید این عنصر چقدر می تواند در طعم قهوه شما موثر باشد؟ اگر دستگاه اسپرسو شما خراب شود، فکر می کنید چند درصد مشکل آن از آب است؟ درباره سختی آب و تاثیر آن بر قهوه چیزی می دانید؟ قطعا اگر در صنعت قهوه فعال باشید از اهمیت این ماده مطلع هستید. دوره تخصصی آب مخصوص باریستاهای ارشد، تعمیرکاران دستگاه اسپرسو، راه اندازان کافه و علاقمندان به قهوه می باشد.
قیمت دوره: 6،000،000 تومان